Ιάσμη Στάθη
Yπεύθυνη Εκπαίδευσης του Εργαστηρίου Εκπαίδευσης & Συσχετιζόμενη επιστήμονας της Εφορίας Αρθροπόδων
Θέση | Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.ΔΙ.Π.) |
iasmi@nhmc.uoc.gr, stathi@uoc.gr | |
Τηλ. | +302810393262 |
Γραφείο | Γ108 (Λευκά Κτήρια, Πανεπιστημιούπολη Κνωσού) |
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Εκπαιδευτική Έρευνα και Ανάπτυξη
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Ταξινόμηση, Οικολογία και Φυλογεωγραφία των σκορπιών (Arachnida: Scorpiones) της Ανατολικής Μεσογείου
Εκπαίδευση
- Εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Συμμετοχή στα Μητρώα Εκπαιδευτών του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Εκπαιδευτών (ΕΚΕΠΙΣ) με κωδικό ΕΚΕΠΙΣ ΕΑ16621
- 2009: Διδακτορική διατριβή με θέμα: “Οικολογία και Φυλογεωγραφία των Σκορπιών του Νότιου Αιγαίου“. Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: “Διαχείριση Χερσαίων και Θαλάσσιων Βιολογικών Πόρων”. Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Βιολογίας
- 1998: Μεταπτυχιακός Τίτλος Ειδίκευσης (Κατεύθυνση Οικολογίας). Θέμα μεταπτυχιακής εργασίας ειδίκευσης: “Κατανομή των Σκορπιών στην Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο και Στοιχεία Οικολογίας των Σκορπιών της Κρήτης“. Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Βιολογίας
- 1995: Πτυχίο Βιολογίας, Τμήμα Βιολογίας, Σχολή Θετικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
Σύντομο Βιογραφικό
Η Ιάσμη Στάθη είναι βιολόγος με διδακτορικό δίπλωμα στην Ταξινομική, Οικολογία και Φυλογεωγραφία των Σκορπιών (Αραχνίδια) και εκπαιδεύτρια ενηλίκων με πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ. Ανήκει στο Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (ΕΔΙΠ) της Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών του Παν/μίου Κρήτη, είναι υπεύθυνη της Εκπαίδευσης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Κρήτης του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΜΦΙΚ-ΠΚ) και συντονίστρια του Training and E-learning Working Group της Κοινοπραξίας των Ευρωπαϊκών Μουσείων Φυσικής Ιστορίας και Δομών Ταξινομικής CETAF. Έχει είκοσι τέσσερα χρόνια εμπειρίας σε Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Εκπαίδευσης Φοιτητών, Δια Βίου Μάθησης και Εκπαιδευτικής Έρευνας και Ανάπτυξης στο ΜΦΙΚ-ΠΚ, στο Πολυτεχνείο Κρήτης και στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (πρώην ΤΕΙ Κρήτης). Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 20 Ερευνητικά/Εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα είτε από εθνικούς είτε από ευρωπαϊκούς πόρους και έχει 29 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές.