Skip to main content
search

Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Κινητικότητας Erasmus+ – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)

 

Κωδικός προγράμματος: 2022-1-EL01-KA122-ADU-000072972
Job Shadowing στο Natural History Museum of Denmark, Copenhagen, Denmark
Συμμετέχουσες: Βίκη Εσερίδου, Όλγα Μπερδιακή, Παναγιώτης Γεωργαντής,  Νίκη Παξιμαδά, Ζωή Μαυριτσάκη και Ζωή Λιαντράκη

Γενικός στόχος του προγράμματος είναι, μέσω της διά βίου μάθησης, να υποστηριχθεί η εκπαιδευτική, επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη της συμμετέχουσας ενισχύοντας τις επαγγελματικές της δεξιότητες και συνεπικουρώντας στη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής της ταυτότητας. Ειδικός  στόχος του προγράμματος είναι, μέσω της παρατήρησης και της συζήτησης με  τους εργαζόμενους του φορέα υποδοχής, η απόκτηση εμπειρίας, συνεργασίας  και ανάπτυξης νέων τρόπων προσέγγισης του ενήλικου κοινού.

• Επίσκεψη στους παλιούς εκθεσιακούς χώρους του μουσείου, στις συλλογές και στα εργαστήρια του Ζωολογικού Μουσείο και του Γεωλογικού Μουσείο – Επίσκεψη σε γεωλογικές, παλαιοντολογικές και βοτανικές συλλογές.
• Ξεναγήσεις σε όλες τις εγκαταστάσεις του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Δανίας – Københavns Universitet και στην προσωρινή έκθεση: «Monkeys! – A primate story».
• Συζητήσεις για τα  εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνει το μουσείο με σκοπό περισσότερο προσβάσιμες συλλογές σε ένα ευρύτερο κοινό.
• Επίσκεψη στις κύριες συλλογές του μουσείου μαζί με τους επιμελητές/εφόρους.
• Επισκέψεις στον βοτανικό κήπο, στο σπίτι του φοίνικα και στις εγκαταστάσεις του σπιτιού των πεταλούδων (ανήκει επίσης στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας).
• Job-shadowing sτους εκπαιδευτικούς που σχεδιάζουν και υλοποιούν προγράμματα και δραστηριότητες για ενήλικες.
• Συμμετοχή στην ακαδημαϊκή διδασκαλία που πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις του Μουσείο μαζί με φοιτητές του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης.
• Παρακολούθηση προετοιμασίας για τη φιλοξενία εκδήλωσης στον κήπο του Μουσείου
• Συζήτηση για τις μεθόδους συντήρησης των δειγμάτων τους.
• Job-Shadowing του έργου της ψηφιοποίησης, ένα προς ένα, των δειγμάτων των συλλογών τους.
• Η εκπαιδευτική ομάδα του μουσείου παρουσίασε τη μεθοδολογία της στην ανάπτυξη δράσεων, τα εργαλεία της και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν ενώ εργαζόταν με ομάδες με θέμα τους πιθήκους.
• Συμμετοχή σε ένα εργαστήριο 3 σταδίων για τα σαρκοφάγα φυτά (ενημερωτική παρουσίαση, αναζήτηση στο θερμοκήπιο, μια εργασία για το θέμα και ένα τελικό συμπέρασμα) και σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα ζώα που ζούσαν στην Κοπεγχάγη στο παρελθόν, μελετώντας τη μορφολογία του δέρματος, παρατηρώντας τις διαφορές στο σχέδιο κάθε είδους κλπ.